Ellinor Sundlöf

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

sweet, ibland måste jag bara älska mig själv för att jag är så jävla smart!

Av Ellinor Sundlöf - 17 december 2012 21:52

Ligger i sängen framför datan och har inte gjort något sen jag kom hem. Funderade på att fixa lite med håret men det va så mycket skönare att ligga och kolla på film och smsa!


Så kommer pappa in och undrar om jag har gjort något vettigt.

jag svarar då: nej.

han svarar då: vet du inte ens vad som händer runt om oss i Sverige och världen?!

jag: jo, det har varit en skolmassak i Conneticut. 27 döda varav 7 vuxna, en rektor och en kurator.

pappa: jaha, var har du läst detta? 

jag: facebook. precis som all annan information

pappa: så du har inte läst tidningen?

jag: nä, dessutom får vi inte vara pepparkakor i lucia tåget och dem ska göra om en scen i kalle anka

pappa: jaha. du ska ändå läst tidningen så du vet mer

jag: och juste dem har hittat en sovetisk ubåt nere vid gottland, den va från andra världskriget

pappa: vilken rättegång är det som ska tas om då? En stor som de pratas om i hela Sverige?

*lika själv säker som på allt de andra* svarar jag: Peter Mangs

pappa: ja, varför?

jag: va de rätt eller? Jag som bara gissade, jag vet inte ens vem han är ju? Eller är de killen som sköt massa folk nere i Malmö?

pappa: de ska du väl veta? Varför ska rättegången tas om då?

jag: advokaten tycker inte att bevisen räcker!


sen gick han och la sig, pallade inte att jag va för smart idag!

han snackade väl lite till men nämnde inge mer om några nyheter! haha


like a boss!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Sundlöf - 5 mars 2013 13:57

Av Ellinor Sundlöf - 24 januari 2013 18:56

Tillbringat dagen i skolan idag, skrivit några papper och jobbat några tal. Träffade på mikka som fixade till mitt hår lite. Åkte sedan och solade solarium med mamma (brände mig) och handlade sedan lite. Sitter nu nere i soffan och ska strax...

Av Ellinor Sundlöf - 23 januari 2013 10:08

Spenderade natten hos Erik, tog epan ut igår kväll och skjutsade André till Albert och käkade sedan morötter och dipp tillsammans med Erik. Gick sedan och la oss. Erik klev upp lika tidigt som vanligt och jag låg kvar till typ åtta. Gick sedan u...

Av Ellinor Sundlöf - 21 januari 2013 19:46


Ligger hemma i sängen precis kollat klart på en till Johan Falk, även hunnit käka middag. Nu blir det äta lite halstabletter, måla naglarna och sedan förbreda mig för att gå och lägga mig, ensam inatt igen!               Tycker även ...

Av Ellinor Sundlöf - 21 januari 2013 16:53

Insåg precis att jag inte kan kolla på blocket, vart nyss kär! Kolla ögonen bara!...

Presentation


Ellinor
17 år, Härnösand

Jag bloggar mest om mig själv och min vardag men även om lite andra saker.
bläddra ner och om du gillar vad du ser varför inte följa mig?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Vänner

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

Jag

           

 

   

Familj

               


Ovido - Quiz & Flashcards