Ellinor Sundlöf

Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

Fredag Lördag

Av Ellinor Sundlöf - 9 juni 2012 21:15

Efter en härlig arbetsvecka och en sjukt trevlig kväll igår så ska vi ha ännu bättre ikväll för jag och Elida ska nämligen dra iväg snart igen... Hade aldrig orkat denna vecka om det inte vore för att alla varit så trevlig jag har jobbat med och andra i allmänhet.. Men klockan halv sex... det är fan tidigt att gå upp!!


Kom hem runt tolv idag och drog ut för att jobba...


Igår kväll var sjukt rolig kväll på länge alltså! Jag åkte in till stan för att vara med Elida och gå på studentbrännbollen.

Fick veta att den var ute vid Smitta och vi pallade inte gå dit. Så jag ringde André som kunde hämta oss eftersom han skulle dit med Patte.


Medan vi väntade gick vi till sjöfartarna (isak,skägg och Wille) satt där och käkade chips och njöt av livet.

På väg dit var det två 50åriga negrar som stannade oss och började snacka engelska med oss vi spelade dumma och sa att vi bara kunde svenska.. skrattade som fan efter det!


Gick till Ica för att möta Patte och André och drog sedan ut till smitta och satt där med Patte och Rasmus trevliga klass. Vilket var riktigt roande.


Åkte sedan hem till Jens på ännu mer fest med trevligt umgänge!

Så nu ska vi dit igen.. dock ser jag ut som en fjortis från 2008 riktigt pinsamt..


   


Jätte fin men hemsk låt! Elida visade den..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Sundlöf - 5 mars 2013 13:57

Av Ellinor Sundlöf - 24 januari 2013 18:56

Tillbringat dagen i skolan idag, skrivit några papper och jobbat några tal. Träffade på mikka som fixade till mitt hår lite. Åkte sedan och solade solarium med mamma (brände mig) och handlade sedan lite. Sitter nu nere i soffan och ska strax...

Av Ellinor Sundlöf - 23 januari 2013 10:08

Spenderade natten hos Erik, tog epan ut igår kväll och skjutsade André till Albert och käkade sedan morötter och dipp tillsammans med Erik. Gick sedan och la oss. Erik klev upp lika tidigt som vanligt och jag låg kvar till typ åtta. Gick sedan u...

Av Ellinor Sundlöf - 21 januari 2013 19:46


Ligger hemma i sängen precis kollat klart på en till Johan Falk, även hunnit käka middag. Nu blir det äta lite halstabletter, måla naglarna och sedan förbreda mig för att gå och lägga mig, ensam inatt igen!               Tycker även ...

Av Ellinor Sundlöf - 21 januari 2013 16:53

Insåg precis att jag inte kan kolla på blocket, vart nyss kär! Kolla ögonen bara!...

Presentation


Ellinor
17 år, Härnösand

Jag bloggar mest om mig själv och min vardag men även om lite andra saker.
bläddra ner och om du gillar vad du ser varför inte följa mig?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Vänner

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

Jag

           

 

   

Familj

               


Ovido - Quiz & Flashcards