Ellinor Sundlöf

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Hela veckan på några minuter

Av Ellinor Sundlöf - 22 april 2012 15:44

Har varit sjukt dålig på att skriva denna vecka/månad, ska väl försöka ta tag i det.


Men jag har inte varit hemma sen i Onsdags men iallafall ska se vad jag kommer ihåg från veckan så de blir väl de viktigaste och roligaste som kommer ut. De bästa menar jag, eftersom det är de bästa man minns!


Onsdag:

Träffade Elida efter skolan, gick på stan en stund för att sedan bege oss till Isak för att vara allmänt social och ha roligt! Sminkade oss inne på Tre kronor, snacka om att ljuset där inne måste varit cp för när vi kom ut såg vi ut som morötter! haha

Lika kul varje gång vi ska dit för vi hittar inte så vi gick ju lite fel fick fråga om hjälp och skit men det var kul ändå.

Så hos Isak var det Elida, Mange, jag, Isak, Oskar, Rolle och sedan kom John med en kompis.

Sedan drog vi vidare upp till Nyadal tror jag. Träffade massa trevligt Nordvik folk. Kom hem, först till John sedan hem.


                       

  


Torsdag:

Vaknade med Elida och Emil, stressade i oss lite mat och sprang sedan till skolan med världens huvudvärk och tröttaste ögon!

Fikade med mamma och bror, hade sedan teater träning hela kvällen. Kom hem till Gussjö städade de nödvändigaste satte sedan på en film i väntan på att Jens skulle komma. 

Somnade direkt efter att vi lagt oss i sängen.


Fredag:

Va på badhuset och simmade på morgonen, skönt faktiskt.

Kom till skolan hade inga fler lektionen utan drog till Sundsvall där jag sedan träffade Vannis.

Gick en timme och letade mat och när vi hittade något vi tyckte verkade bra så var maten inte ens god!

Så gick jag och Mara runt i stan och sedan hade vi teateruppvisingen. Förmodligen den sista det återstår att se.

Det kändes iallafall super bra och jag är iallafall jätte nöjd får väl se hur det blir med Stockholm.

Kollade på en till teater och åkte sedan bussen hem och tillbringade natten tillsammans med Jens.

Vet inte om jag sagt det men vi i teatern har varit med i en sorts tävling där vi har spelat teater och nu om vi vinner tävlingen i Västernorrland så kommer vi eventuellt vidare till Stockholm och får spela våran teater där.

Vet helt ärligt inte vad jag hoppas på. Klart det vore kul att spela där och så men vet inte om jag orkar lägga ner energi och sånt på det. Men vi får väl se hur det blir, just nu ser det ut som att vi kommer få åka. Men resultaten kommer ikväll och mycket kan hända! 


     


Lördag:

Vaknade tio minuter efter att jag skulle varit på rådhuset för att åka ner till Sundsvall igen. haha!

Kastade ner allt viktigt i väskan, mitt vip-kort, smink och godis bland annat!

Hann inte fixa mig så fick gå med gårdagens smink och utan hårförlängningen.

Kom till Sundsvall kollade på teater hela dagen.

Åt middag sedan drog jag och Mara ut på stan för att hitta något roligare att göra, dock var det ganska dött ner i Sundsvall tyvärr. Vi tog bussen till stan kvart i tolv och hamnade i sängen och somnade vakande av att Carro ringde och sa att vi skulle åka hem. Kom hem runt fyra och däckade i sängen! 


Söndag:

Mamma kom in till mig runt nio och va riktigt förvånad att jag var hemma trodde att jag skulle sova hos Jens.

Sedan kom hon in igen runt elva och vi gick upp och nu sitter jag här och skriver och snackar med Elida.

Sörjer att jag har fått tidslinjen på facebook och de värdelösa vädret ute.. Det suger verkligen!

Så nu väntar jag på att maten ska bli klar så jag får äta och sedan kommer nog Jens över en stund ikväll.


Tacka Elida och Mara för bilderna! Min mobil tog bort allt på minneskortet så jag har tyvärr inget kvar! ingen musik, inga bilder osv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Sundlöf - 5 mars 2013 13:57

Av Ellinor Sundlöf - 24 januari 2013 18:56

Tillbringat dagen i skolan idag, skrivit några papper och jobbat några tal. Träffade på mikka som fixade till mitt hår lite. Åkte sedan och solade solarium med mamma (brände mig) och handlade sedan lite. Sitter nu nere i soffan och ska strax...

Av Ellinor Sundlöf - 23 januari 2013 10:08

Spenderade natten hos Erik, tog epan ut igår kväll och skjutsade André till Albert och käkade sedan morötter och dipp tillsammans med Erik. Gick sedan och la oss. Erik klev upp lika tidigt som vanligt och jag låg kvar till typ åtta. Gick sedan u...

Av Ellinor Sundlöf - 21 januari 2013 19:46


Ligger hemma i sängen precis kollat klart på en till Johan Falk, även hunnit käka middag. Nu blir det äta lite halstabletter, måla naglarna och sedan förbreda mig för att gå och lägga mig, ensam inatt igen!               Tycker även ...

Av Ellinor Sundlöf - 21 januari 2013 16:53

Insåg precis att jag inte kan kolla på blocket, vart nyss kär! Kolla ögonen bara!...

Presentation


Ellinor
17 år, Härnösand

Jag bloggar mest om mig själv och min vardag men även om lite andra saker.
bläddra ner och om du gillar vad du ser varför inte följa mig?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Vänner

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

Jag

           

 

   

Familj

               


Ovido - Quiz & Flashcards